Doporučujeme výrobek se závadou vyfotit a fotografie přiložit k reklamačnímu formuláři – umožní nám to rychlejší technické řešení reklamace. Při zasílání zboží v rámci reklamace je kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby manipulací a transportem nedošlo k jeho poškození nebo zničení. Zboží by mělo být ve stavu umožňujícím provedení reklamačního řízení – tzn. nemělo by být např. extrémně znečištěné.
(platný od 1.2.2021)
a) na dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze věci nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti za novou součást, která se montuje na reklamovaný typ židle v době uplatnění reklamace.
b) Neodstoupí-li kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
c) Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
d) Kupující – spotřebitel je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy ve všech případech uvedených v občanském zákoníku a v zákoně o ochraně spotřebitele. Odstoupení je vůči prodávajícímu účinné dnem, kdy mu bylo předáno nebo doručeno prohlášení kupujícího. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel.
Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu. Byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží záruční doba ode dne dojití věci do místa určení.
Záruka se vztahuje pouze na výrobky, které jsou používány k zamýšlenému účelu, v souladu se zásadami správné montáže a podmínkami používání, údržby a čištění.
Výrobky jsou určeny k použití po dobu 8 hodin denně, 40 hodin týdně (vyjma produktů určených pro použití 24/7). Pokud je výrobek používán po delší dobu, než je uvedeno, bude záruční doba zkrácena v poměru k délce doby používání výrobku.
Při veškerých reklamacích je kupující povinen uvést veškeré požadované údaje (číslo faktury nebo dodacího listu, popis závady a návrh řešení reklamace) a ručí za jejich úplnost a správnost. V reklamačním protokolu jsou informace, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je kupujícím – spotřebitelem požadován.